Yhdistys

Ocicat ry

Ocicat ry on ocicateista kiinnostuneiden oma rotuyhdistys. Olemme Suomen Kissaliitto ry:n yhteistyökumppani, ja noudatamme Suomen Kissaliitto ry:n ja Federation Internationale Feline:n (FIFe) sääntöjä ja rotumääritelmiä. Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ocicat-kissarodun tuntemusta, arvostusta, kasvatusta ja jalostustoimintaa sekä toimia rodusta kiinnostuneiden yhdyssiteenä.

Ocicat ry:n kotisivuilla tiedotamme ajankohtaista tietoa ocicat-rodusta, pentutilanteesta sekä kasvattajien pentusuunnitelmista. Sivustolta löytyy myös jäsenkasvattajien yhteystiedot.

Yhdistyksen lehti “Osikatti” ilmestyy 2-3 kertaa vuodessa jäsentemme postilaatikoihin. Lehdessä julkaistaan jäsenten värikkäitä juttuja sekä kuvia ocicateista – niin näyttelykissoista, lemmikeistä kuin merkkipäiväsankareistakin. Osikatti kertoo viimeisimmät näyttelytulokset sekä ajankohtaisimmat ocicatteja koskevat uutiset.

Liity jäseneksi Ocicat ry:hyn!

Comments are closed.